Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Οι τρεις Φιλιατρινοί που τερμάτισαν με αξιόλογες επιδόσεις στον διεθνή Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

Τέσσερις χιλιάδες διακόσιοι τριάντα (4.230) δρομείς τερμάτισαν στον 5ο διεθνή  Ημιμαραθώνιο της Αθήνας (Κυριακή 20-03-2016). Ανάμεσά τους και οι τρεις Φιλιατρινοί, Ευθύμιος Παπαδόπουλος (1:45:01), Χαράλαμπος Νικολόπουλος (2:04:09) και Γεώργιος Τσίπης (2:21:06), σημειώνοντας μάλιστα αξιόλογες επιδόσεις.

Ειδικότερα:

































Μετά το τέλος του αγώνα ο Φιλιατρινός δρομέας Ευθύμιος Παπαδόπουλος δήλωσε: «Αποστολή εξετελέσθη με ΑΠΟΛΥΤΗ επιτυχία! Προσωπικό ρεκόρ Ημιμαραθωνίου, σε μια δύσκολη και απαιτητική διαδρομή με ανηφοροκατηφόρες και ζέστη για την εποχή! Η στιγμή του τερματισμού και όταν ξέρεις ότι τα έχεις πάει καλύτερα απ΄ότι περίμενες είναι συγκλονιστική... πριν 3 χρόνια περίπου συμμετείχα στο "μικρό" αγώνα των 3 χλμ, στα πλαίσια του τότε Ημιμαραθωνίου, και ήταν ο πρώτος μου αγώνας στο τρέξιμο. Τα 21,1 χλμ μου φάνταζαν βουνό! Από τότε έχει κυλήσει ΠΟΛΥ νερό στο αυλάκι, σε όλα τα επίπεδα... να είμαστε γεροί και δυνατοί και να συνεχίσουμε! Σε όλα τα επίπεδα... και του χρόνου!»
 


Γκελαούζος και Ρεμπούλη πρωταθλητές Ελλάδος στον Ημιμαραθώνιο με ρεκόρ διαδρομής  


Ο Κώστας Γκελαούζος και η Ράνια Ρεμπούλη ήταν οι μεγάλοι νικητές του 5ου Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, έτσι αναδείχτηκαν πρωταθλητές Ελλάδος στο 7ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ημιμαραθωνίου και το καλοκαίρι θα εκπροσωπήσουν την χώρα μας στον ημιμαραθώνιο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στο Άμστερνταμ. Οι δύο πρωταθλητές γυμνάζονται υπό τις οδηγίες του Παναγιώτη Χαραμή. 

Στους άνδρες ο Κώστας Γκελαούζος πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού σε 1:08:35 βελτιώνοντας έτσι το ρεκόρ διαδρομής που κατείχε ο Κώστας Πούλιος. O αθλητής το ΠΑΟ μετά το τέλος του αγώνα αναφέρθηκε στον έντονο συναγωνισμό, στην δυσκολία που είχε η διαδρομή λόγω της παρατεταμένης ανηφόρας και φυσικά στην πολύ όμορφη ατμόσφαιρα που είχε δημιουργήσει ο κόσμος και οι διοργανωτές. Ο Γκελαούζος μίλησε και για τον μεγάλο του στόχο που είναι μια επίδοση κάτω από 2.19 στον Μαραθώνιο του Ντίσελντορφ όπου θα λάβει μέρος σε λίγες εβδομάδες κυνηγώντας την συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς αγώνες της Βραζιλίας. 

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χριστόφορος Μερούσης με χρόνο 1:09:27. Μετά το τέλος του αγώνα ο πρωταθλητής του μαραθωνίου δήλωσε: «Είναι πραγματικά πολύ όμορφο να τρέχεις στο κέντρο της Αθήνας, ειδικά όταν έχεις τη βοήθεια χιλιάδων πολιτών. Ήταν πολύ καλός αγώνας αν και λίγο κουραστικός στο τέλος με την ανηφόρα στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας κι εγώ είμαι αρκετά κουρασμένος το τελευταίο διάστημα και αυτό μου βγήκε. Συνεχίζω την προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που είναι ο μεγάλος μου στόχος».

Μόλις 7 δευτερόλεπτα μετά τον Χριστόφορο Μερούση πέρασε την γραμμή του τερματισμού ο Κώστας Πούλιος. «Ήταν για μένα ένα δυνατό τεστ ενόψει του Μαραθωνίου του Αμβούργου που θα γίνει σε ένα μήνα και θέλω εκεί να πιάσω το όριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είχα πυρετό χθες που έφτασε στο 39 και έτρεξα με αντιπυρετικά. Ήταν μία ωραία γιορτή για όλους, καθώς είναι εξαιρετικό για τους πρωταθλητές να τρέχουν δίπλα στον απλό κόσμο», είπε ο αθλητής του ΠΑΟ μετά το τέλος του αγώνα. 

Στην κατηγορία  των γυναικών νικήτρια ανδέιχτηκε η Ράνια Ρεμπούλη θέτοντας νέο ρεκόρ διαδρομής με 1.16.57«Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την επίδοση μου. Στόχος μου είναι σε κάθε αγώνα να είμαι καλύτερη. Αυτό αποτελεί επιβράβευση για τις προσπάθειες που καταβάλω. Είναι η πρώτη φορά που τρέχω στον Ημιμαραθώνιο. Χάρηκα όλη την ατμόσφαιρα, τον κόσμο που μας ενθάρρυνε. Η διαδρομή ήταν δύσκολη και μεγάλος ο ανταγωνισμός. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές και τους αθλητές», δήλωσε η Ράνια Ρεμπούλη 

Δεύτερη ήταν η Αναστασία Καρακατσάνη με 1:17:23. Η αθλήτρια του ΓΣ Τρικάλων είπε μετά το τέλος του αγώνα: «Ο αγώνας δεν εντασσόταν στην προετοιμασία μου. Ήταν ένας αγώνας προπόνησης. Με αυτόν τον αγώνα έκλεισε η χειμερινή περίοδος. Αλλάζουν τα πλάνα μου και πλέον η προετοιμασία προσαρμόζεται για τους αγώνες του ανοιχτού στίβου»

Την τριάδα του βάθρου των νικητών έκλεισε η Μάγδα Γαζεά (1:18:54) η οποία για πολλοστή φορά στην καριέρα της ανέβηκε σε βάθρο πανελληνίου πρωταθλήματος. «Είναι η τέταρτη φορά που συμμετέχω στον Ημιμαραθώνιο. Αποτελεί μια γιορτή της Αθήνας και του δρομικού κινήματος. Πιστεύω ότι κάθε φορά είναι και καλύτερος ο αγώνας. Είμαι ευχαριστημένη από την επίδοση μου. Ο μεγάλος μου στόχος είναι να πιάσω το όριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο (2.45 για τον Μαραθώνιο). Ο καθοριστικός αγώνας για μένα θα είναι σε δυο μήνες στην Κοπεγχάγη», δήλωσε η πρωταθλήτρια από την Ζάκυνθο. 


Αποτελέσματα 5ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας