Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

7 πράγματα όταν το παιδί σας λέει ψέματα

7 πράγματα που πρέπει να πείτε στο παιδί σας όταν το παιδί σας λέει ψέματα:

1. Στεναχωρήθηκα που ανακάλυψα ότι μου λες ψέματα.

2. Θέλω να ξέρω την αλήθεια, πες μου αυτό ακριβώς που έγινε.

3. Δε θα σε τιμωρήσω, αλλά να ξέρεις ότι υπάρχουν φυσικές συνέπειες όταν μου λες ψέματα: για παράδειγμα, δε θα σε εμπιστευτώ εύκολα την επόμενη φορά.

4. Δεν είμαι θυμωμένη μαζί σου, αλλά με τη συμπεριφορά σου. Οι άνθρωποι θυμώνουν με αυτούς που λένε ψέματα.

5. Να λες την αλήθεια! Τα ψέματα αποκαλύπτονται και χειροτερεύουν την κατάσταση.

6. Εσένα πώς θα σου φαινόταν αν εγώ ή η φίλη σου σου λέγαμε ψέματα;

7. Μη προσπαθείς να εντυπωσιάσεις τους φίλους σου με ψέματα και υπερβολές. Να παίζεις όμορφα και να μοιράζεσαι με τους φίλους σου για να σε αγαπάνε. 

Δρ. Λίζα Βάρβογλη