Τέσσερις είναι οι μείζονες αλλαγές που αναμένεται να αναμορφώσουν τη Δημόσια Διοίκηση στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Στόχος τη κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης,
δεν είναι άλλος από τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την
αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του κοινού, αλλά και την αύξηση της
παραγωγικότητας της δημόσιας διοίκησης προς όφελος και της οικονομίας.
Μακροπρόθεσμος
στόχος είναι, διαμέσου της εξέλιξης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, να
ενισχυθεί η διαφάνεια και των δημοκρατικών θεσμών,να καταπολεμηθεί η
γραφειοκρατία, αλλά και να αξιοποιηθούν ευρύτερα οι ψηφιακές
τεχνολογίες.
Οι τέσσερις μείζονες πρωτοβουλίες, είναι οι εξής:
– Η αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφων από τις δημόσιες υπηρεσίες.
– Η ολοκλήρωση του «Σύζευξις» μέσω του οποίου θα επικοινωνούν 35 χιλιάδες κτήρια δημοσίων υπηρεσιών.
– Ο μετασχηματισμός των ΚΕΠ σε ηλεκτρονικές πύλες εξυπηρέτησης του πολίτη.
–
Η θέσπιση της κάρτας του πολίτη, η οποία θα ξεκινήσει πιλοτικά και θα
εφαρμοστεί σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα που παρέχονται
σε κοινωνικές ομάδες.