Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Το πρώτο EP της Φιλιατρινιάς Αγάθης Κέζιου είναι γεγονός! - Τίτλος "First Light"

Η Φιλιατρινιά AGATHA (Αγάθη Κέζιου) είναι μια νέα μουσικοσυνθέτρια-ερμηνεύτρια, η οποία κυκλοφορεί από σήμερα την πρώτη της δισκογραφική δουλειά με τίτλο "First Light". Χαρίστε της λίγο από τον χρόνο σας και δεν θα το μετανιώσετε!

To project AGATHA - μια νέα μουσική προσέγγιση στις ηχομορφές της alternative pop - κάνει την εμφάνισή του στην Αθήνα σήμερα 17 Φεβρουαρίου του 2015.

Στο πρώτο EP με τίτλο "First Light", η συνθέτης, μουσικός και ερμηνεύτρια Αγάθη Κέζιου πειραματίζεται με ακουστικές κιθάρες, ατμοσφαιρικά Theremin, τσέλο, πιάνο και άλλα μουσικά στολίδια.

Στις μουσικές της δημιουργίες, γίνεται εμφανής η επιρροή της από Έλληνες συνθέτες (Χατζιδάκις, Λοΐζος), από την electro-pop του ’80, τα indie και trip-hop του ’90 (Massive Attack, Portishead, Morcheeba), καθώς και από τις αναζητήσεις συγκροτημάτων όπως οι Puressence, Coldplay και Madrugada. 

Η ίδια ασχολείται με τη μουσική από το 1998, με παρουσία σε μικρά μουσικά συγκροτήματα όπως οι Underclass στην Πάτρα, οι Aarwells και οι Promenade στην Αθήνα.

Συνταξιδιώτες της στο First Light: Greggy K (παραγωγή) και Ren aka Ειρήνη Δούκα (βοηθός παραγωγής), γνωστοί από το συγκρότημα Echo Train, η Μαριάννα Αβούρη και η Φένια (στίχοι), καθώς και οι Γιώργος Λαθύρης και Πάττυ Αλεξιάδη (εικαστική επιμέλεια). 

Για όλα αυτά που σήμερα βγαίνουν στο φως της ημέρας… AGATHA “First Light”. 

"Και το έχω ξαναπεί... Η μουσική δεν είναι κάτι άλλο από "ονείρατα" που θα έλεγε και ο Καζαντζάκης ή σκεπτομορφές που αποτυπώνονται σε ένα πεντάγραμμο. Ιδέες και λέξεις. Αισθήματα που εκφράζονται δύσκολα. Σκέψεις και λόγος. Όπως και να έχει, σήμερα είναι μεγάλη μέρα διότι από τότε που έπιασα στα χέρια μου την πρώτη μου κιθάρα (ήμουν 8 ετών και η κιθάρα μου πλαστική, αγορασμένη από το πανηγύρι του χωριού μου) πρώτη φορά αισθάνομαι τέτοια ανακούφιση. Τώρα που μπορώ επιτέλους να μοιραστώ με όλο τον κόσμο όλα όσα αδυνατούσα να πω με λέξεις, νιώθω υπέροχη ανακούφιση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου στην ομάδα μου: Greggy K. Irini Duka Fenia Sklia Marianna Avouri Giorgos Lathyris Alexiadi Patty Constantine Numberless Ab και την εταιρεία μου The Sound Of Everything Yannis Iliopoulos Dora Bellouπου έκαναν το όνειρο μου πραγματικότητα.

Ακούστε τα κομμάτια του πρώτου μου EP: AGATHA First light στο παρακάτω link:

https://soundcloud.com/the-sound-of-everything-2/sets/agatha-first-light-ep-the-sound-of-everything

Πολύ σύντομα κοντά σας και τα βίντεο που συνοδεύουν τα κομμάτια.
 

Καλή ακρόαση. Την αγάπη μου σε όλους σας!"  

είναι τα λόγια της Αγάθης Κέζιου στη σελίδα της στο Facebook.

Ας της ευχηθούμε με την σειρά μας Καλή Επιτυχία σε αυτό το καινούργιο ξεκίνημά της!