Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Παράπονα για το Δημόσιο; Απευθυνθείτε στην «Καθημερινότητα»

Τις προσωπικές τους εμπειρίες από την συνδιαλλαγή τους με το δημόσιο, και τα παράπονά τους, θα μπορούν πλέον να γράφουν οι πολίτες στην «Καθημερινότητα», καθώς η κυβέρνηση δημιούργησε ένα ειδικό χαρτοφυλάκιο για θέματα καθημερινότητας που θα αναλάβει την στήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα τα οποία σχετίζονται με την οργανωτική και διοικητική αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης. 

Πιο συγκεκριμένα, και, όπως παρουσιάστηκε από τον αρμόδιο υπουργό, Αλέκο Φλαμπουράρη, “η καθημερινότητα του πολίτη επηρεάζεται καθοριστικά από σειρά σχέσεων στις οποίες κομβικό ρόλο παίζει το κράτος και ο διοικητικός του μηχανισμός. Αφορά ζητήματα όπως, για παράδειγμα, η σχέση με τις εφορίες, με το σχολείο, με τις πολεοδομίες, με τα ασφαλιστικά ταμεία, με το σύστημα υγείας. Για πρώτη φορά ένας Υπουργός Επικρατείας επιφορτίζεται με το καθήκον της συγκέντρωσης και αξιολόγησης θεμάτων που απασχολούν την καθημερινότητα των πολιτών”. 

Όπως σημειώνεται, επίσης, από το υπουργείο: «απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας. 

Παρακαλούμε η επικοινωνία να γίνεται:
  • στην ηλεκτρονική σελίδα: kathimerinotita.gov.gr
    (μέσω υποβολής φόρμας)
  • στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kathimerinotita@ypep.gr
Καθώς επίσης και στα παρακάτω:
  • Στα τηλ: 2103385314, φαξ: 2103385317, email: a.flampouraris@parliament.gr
  • Στα τηλ: 2103385305, φαξ: 2103385210, email: ypep.co@ypep.gr
  • Στα τηλ: 2103385100, φαξ: 2103385109, email: ypep.co@ypep.gr
Η επίλυση των προβλημάτων θα είναι το κύριο μέλημά μας και ταυτόχρονα η αξιολόγηση, η ομαδοποίηση και η επεξεργασία, ώστε να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής».