Τρίτη, 3 Μαΐου 2016

12 λόγοι που αγάπησα τα αθλητικά μου παπούτσια

Ο κάθε ένας μας έχει βρει λόγους για να αγαπήσει το τρέξιμο! Αυτοί είναι οι 12 δικοί μας:

1) Για να περάσω χρόνο μόνος μου
Την ώρα που τρέχεις φεύγει το μυαλό σου από τα προβλήματα της καθημερινότητας και κάνεις όμορφες σκέψεις, ειδικά όταν τρέχεις χωρίς παρέα (ακούγεται λίγο μοναχικό). 

2) Επειδή μπορεί να ζήσω περισσότερο τρέχοντας
Αν και το περισσότερο δεν είναι πάντα καλύτερο υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η μέτρια ρουτίνα τρεξίματος θα προσθέσει χρόνια στη ζωή μας ακόμα και αν ασχολείσαι λίγα λεπτά την ημέρα. 

3) Για να πετύχω ένα στόχο επιπλέον στη ζωή μου
Κάθε μέρα βάζεις στόχους.. Να πετύχεις στη δουλειά, στην οικογένεια, να καταφέρεις να κερδίσεις το φίλο σου στο Playstation (για τους άντρες) κ.ο.κ.
Ε βάλε και έναν υγιή στόχο στη ζωή σου και πέτυχε τον!

4) Έκανα νέους φίλους
Υπάρχουν τόσες πολλές κοινότητες δρομέων που θα σε δεχθούν έτσι όπως είσαι, όχι επειδή τρέχεις γρήγορα ή αργά.. απλά επειδή τρέχεις και έχεις την ίδια τρέλα μαζί τους!
 
5) Επειδή μπορείς να το κάνεις παντού
Πιθανόν μπορείς να τρέχεις παντού. Δε χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω από ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και ένα δρόμο!! Είτε βρέχει, είτε χιονίζει, είτε έχει χάσει η ομάδα σου στο μπάσκετ μπορείς να πας οποιαδήποτε στιγμή για τρέξιμο. 

6) Για να κάψεις θερμίδες
Αν έχεις μοναδικό κίνητρο να κάψεις θερμίδες τότε δεν θα τα καταφέρεις. Αλλά για πολλούς από εμάς αποτελεί ένα extra κίνητρο να φορέσουμε τα αγαπημένα μας αθλητικά και να βγούμε στο δρόμο 

7) Για να γίνω ελέφαντας (στη μνήμη)
Η εκμάθηση μιας γλώσσας δεν είναι ο μόνος τρόπος να κρατήσεις το μυαλό σου σε καλή κατάσταση. Έρευνες υποδεικνύουν ότι η σωματική δραστηριότητα είναι ακόμα πιο σημαντική στην πρόληψη της νοητικής εξασθένησης. 

8) Για να κοιμηθώ σαν πουλάκι
Έρευνες έδειξαν ότι όταν τρέχεις έχεις καλύτερη ποιότητα ύπνου. Λογικό μου ακούγεται μιας και νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος μετά από μία προπόνηση. 

9) Anti-Stress Mode = On
Οι ενδορφίνες είναι υπεύθυνες για τη χαρά! Μάντεψε.. εκκρίνεις αυτές τις ουσίες όταν τρέχεις!
Η Αμερικανική Ένωση Καρδιολόγων συνιστά 40 λεπτά μέτριας έως έντονης αερόβιας άσκησης- όπως τρέξιμο- 3 έως 4 φορές την εβδομάδα για να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης. 

10) Επειδή μειώνω τον κίνδυνο καρκίνου
Σύμφωνα με το National Cancer Institute υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η άσκηση οδηγεί σε χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου στο μαστό και στο παχύ έντερο. Νέες έρευνες υποδεικνύουν ότι η άσκηση δίνει κάποιο όφελος έναντι των καρκίνων ενδομητρίου, πνεύμονα και προστάτη, επίσης. 

11) Τρέχοντας στη φύση νιώθω χαρούμενος
Τι ομορφότερο να τρέχεις σε ένα βουνό ή σε ένα μονοπάτι βλέποντας τη φύση! Πριν από λίγες ημέρες τρέξαμε ένα 5άρι στα χιόνια της Άνδρου. Ήταν πανέμορφα! 

12) Προστατεύω τα κόκαλά μου
Το τρέξιμο είναι σημαντικό για το χτίσιμο ισχυρών και υγιών οστών και επιβραδύνει την οστική απώλεια. Επίσης δεν οδηγεί σε αρθρίτιδα.