Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Τουριστική προβολή της Πελοποννήσου στην Αυστρία

Το τουριστικό προϊόν και η γαστρονομία της Πελοποννήσου προβλήθηκαν στο κέντρο της Βιέννης και συγκεκριμένα στο ιστορικότερο κατάστημα υψηλής γαστρονομίας Meinl Am Graben, το οποίο λειτουργεί εδώ και 60 χρόνια και η ετικέτα του οποίου "Julius Meinl" υφίσταται εδώ και 150 χρόνια. 

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο προώθησης του προορισμού της Πελοποννήσου, μέσω της Πελοπόννησος Ο.Τ.Α. Α.Ε., σε μητροπόλεις της Ευρώπης, με τις οποίες συνδέεται με απευθείας πτήσεις το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε ήδη με επιτυχία στο Λονδίνο και το κατάστημα του National Geographic και θα ακολουθήσουν οι πόλεις του Μονάχου, του Ντίσελντορφ και της Στοκχόλμης.
Συγχρόνως ενημερώθηκαν τα ΜΜΕ της Αυστρίας, οι αεροπορικές εταιρείες Austrian myHoliday και flyniki που έχουν απευθείας πτήσεις για Καλαμάτα και όλοι οι τουριστικοί ιθύνοντες της Αυστρίας.
Η εταιρεία flyniki που έχει ήδη επιμηκύνει τις πτήσεις της μέχρι και το Νοέμβριο του 2014, ξεκίνησε, την εβδομάδα παρουσίας της Πελοποννήσου στη Βιέννη, τις πτήσεις της Βιέννη – Καλαμάτα, νωρίτερα από ποτέ. Με την ευκαιρία αυτή δημοσίευσε στη σελίδα του Facebook με 56.000 φίλους, τόσο την έναρξη των πτήσεων, όσο και την εβδομάδα της Πελοποννήσου στην Αυστρία.
Τέλος στην προσπάθεια για ενδυνάμωση και ενίσχυση των επαγγελματικών συνεργασιών ξένων tour operators με την Πελοπόννησο, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στη Μπρατισλάβα με την κ. Elena Gustafikova, εκπρόσωπο του μεγαλύτερου tour operator της Σλοβακίας Satur Travel, ενόψει της πρώτης πτήσης τσάρτερ από Σλοβακία στις αρχές Ιουνίου με προορισμό την Καλαμάτα.