Το Καλό Νερό -
Τσακώνα θα χρηματοδοτηθεί και θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο, όπως γίνεται με το
Πάτρα - Πύργος.
Αυτό επεσήμανε ο
υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, χθες στη Μεγαλόπολη, απαντώντας σε ερώτησή μας.
Σύμφωνα με την
ανακοίνωση από το υπουργείο, στην ερώτηση - παρέμβασή μου «το Καλό Νερό -
Τσακώνα τελειώνει η μελέτη του τέλος του ’16 σύμφωνα με τη δέσμευση», ο
υπουργός απάντησε: «Και συνεχίζει ως δημόσιο έργο, όπως είναι και το Πάτρα -
Πύργος με πολύ χαμηλότερο κόστος, από αυτό που είχαμε συνηθίσει, και είχαν
συνηθίσει κάποιοι, να εκτελούν τα δημόσια έργα».
Ο κ. Σπίρτζης στην
ομιλία του, χθες, κατά την παράδοση της συνδετήριας με τον αυτοκινητόδρομο οδού
της Μεγαλόπολης, ενημέρωσε ότι «επιπλέον ο παραχωρησιούχος (με την τροποποίηση
της σύμβασης παραχώρησης) ανέλαβε την υποχρέωση να εκπονήσει και να παραδώσει
στο υπουργείο, τρεις μελέτες για το Νομό Μεσσηνίας: α) Τη μελέτη Καλό Νερό -
Τσακώνα σύνδεση με αυτοκινητόδρομο Κυπαρισσίας, προϋπολογισμού 6 εκ. ευρώ συν
ΦΠΑ, β) τη μελέτη και εργασίες αναβάθμισης με παρακάμψεις της εθνικής οδού
Καλαμάτας - Ριζόμυλου, προϋπολογισμού 1,5 εκ. ευρώ συν ΦΠΑ και γ) τις μελέτες του
οδικού άξονα Ριζόμυλου - Πύλου, παράκαμψη Πύλου και Πύλου - Μεθώνης,
προϋπολογισμού 2,5 εκ. ευρώ συν ΦΠΑ. Συνολικά με το ΦΠΑ 12.300.000 ευρώ».
Οι μελέτες αυτές
πρέπει να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν στο τέλος του 2016.