Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Τρέχω γιατί...: 50 λόγοι που θα σε κάνουν να αγαπήσεις το τρέξιμο

Τι κάνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να φοράνε τα αθλητικά τους και να πηγαίνουν για τρέξιμο κόντρα στην κούραση, τη βροχή, τη ζέστη ή το κρύο; Αμετανόητοι δρομείς αποκαλύπτουν τους λόγους που τους δίνουν ώθηση να  συνεχίσουν να μετρούν χιλιόμετρα. Βρες τους δικούς σου λόγους και ξεκίνα σήμερα!

  1. Τρέχω για να αφήσω πίσω μου τις σκοτούρες.
  2. Τρέχω γιατί έτσι προχωράω μπροστά.
  3. Τρέχω για να μείνω μόνος μου.
  4. Τρέχω για να είμαι με άλλους.
  5. Τρέχω για να φτάσω τον εαυτό μου στα άκρα.
  6. Τρέχω για να με τεστάρω.
  7. Τρέχω για να ανταγωνιστώ με άλλους.
  8. Τρέχω για να ανταγωνιστώ με τον εαυτό μου.
  9. Τρέχω για να σκεφτώ τα πάντα.
  10. Τρέχω για να μη σκέφτομαι τίποτα.
  11. Τρέχω για να ακούσω την καρδιά μου.
  12. Τρέχω για να ακούσω τις σκέψεις μου.
  13. Τρέχω για να ακούσω μουσική.
  14. Τρέχω για να ακούσω τη σιωπή.
  15. Τρέχω για να απολαύσω το τοπίο.
  16. Τρέχω για να εξερευνήσω την πόλη μου.
  17. Τρέχω για να κάνω γυμναστική όπου κι αν είμαι.
  18. Τρέχω για να φτάσω από το σημείο Α στο σημείο Β.
  19. Τρέχω για να κάνω οικονομία στη βενζίνη.
  20. Τρέχω απλά για να βγω έξω και να φύγω.
  21. Τρέχω για να ανοίξω τα παπούτσια μου.
  22. Τρέχω για να αγοράσω καινούργια παπούτσια.
  23. Τρέχω για να χαιρετήσω τον ήλιο.
  24. Τρέχω για να είμαι στη φύση.
  25. Τρέχω για να έχω μια ρουτίνα.
  26. Τρέχω για να ξεφύγω από τη ρουτίνα.
  27. Τρέχω για να είμαι αυθόρμητος.
  28. Τρέχω για να αναπνέω.
  29. Τρέχω για να επαναφορτίσω ενέργεια.
  30. Τρέχω για να φτάσω νέους στόχους.
  31. Τρέχω για να φτάσω νέα ύψη.
  32. Τρέχω για να καλύψω νέες αποστάσεις.
  33. Τρέχω για να ιδρώσω.
  34. Τρέχω για να ηρεμώ.
  35. Τρέχω για να μην μπορώ να πάρω ανάσα.
  36. Τρέχω για να πάρω βιταμίνη D.
  37. Τρέχω για να κοντρολάρω το βάρος μου.
  38. Τρέχω για να είμαι γυμνασμένος.
  39. Τρέχω για να είμαι υγιής.
  40. Τρέχω για να έχω υπέροχα πόδια.
  41. Τρέχω για να έχω υπέροχα πνευμόνια.
  42. Τρέχω για να είμαι πιο γρήγορος.
  43. Τρέχω για να είμαι πιο δυνατός.
  44. Τρέχω για να καλυτερεύω.
  45. Τρέχω για να δραπετεύω.
  46. Τρέχω για να είμαι παρόν στο τώρα.
  47. Τρέχω για να νιώθω πλήρης.
  48. Τρέχω για να γίνω καλύτερος αθλητής.
  49. Τρέχω για να νιώσω ζωντανός.
  50. Τρέχω επειδή μπορώ. Και όσο μπορώ να τρέχω, θα το κάνω.