Οι διεργασίες για την επαναφορά του διαγωνισμού για τον αυτοκινητόδρομο
Πάτρα-Πύργος είναι σε πλήρη εξέλιξη. Πλέον το νέο ερώτημα είναι σε πόσα
τμήματα θα σπάσουν τα έργα και πότε θα έχουμε την επαναπροκήρυξή τους.
Ο Υπουργός ΟΙΚΥΝΑΤ Γιώργος Σταθάκης σε συνάντηση που είχε με το βουλευτή Μεσσηνίας και Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ διαβεβαίωσε τον κ. Πετράκο, ότι το τμήμα Πάτρα – Πύργος θα επαναδημοπρατηθεί σε 3 μήνες, σε 2 τμήματα με πιο συμφέροντες όρους για το Δημόσιο και τους χρήστες.
Στη Βουλή για το ίδιο θέμα ο κος Σταθάκης απαντώτας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή ΑΝΕΛ Αχαϊας Νίκου Νικολόπουλου (από τις αρχές Μαρτίου), είπε πως εξετάζεται η κατάτμηση του έργου "προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα να συμετέχουν και εργοληπτικές εταιρείες μικρότερης τάξης (6ης) και τελικά η ανάθεση τους να γίνει σε περισσότερους αναδόχους.
Στην ίδια απάντηση ξεκαθαρίστηκε πως η περίφημη νότια χάραξη δεν αλλάζει, καθώς αναφέρει πως "σε κάθε περίπτωση η χάραξη του αυτοκινητόδρομου είναι αυτή που έχει αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά".
Για το θέμα του Πάτρα-Πύργος είχαμε ακόμα μία ερώτηση του κου Νικολόπουλου από τις 19 Μαρτίου. Ο Υπουργός απαντώντας έβαλε τέλος σε ενδεχόμενες αλλαγές στη Νότια Χάραξη αφού είπε πως θα αυξήσει το κόστος του έργου κατά περίπου 100εκ. ευρώ και ταυτόχρονα θα δημιουργήσει νέες σημαντικές καθυστερήσεις στην κατασκευή του δρόμου.
Και τούτο γιατί θα χρειαστεί να γίνουν νέες περιβαλλοντικές μελέτες και απαλλοτριώσεις. Τέλος δεσμεύτηκε ότι το έργο θα επαναπροκηρυχθεί το έργο όταν ενταχθεί στο ΣΕΣ 2014-2020.
Σε κάθε περίπτωση το επόμενο χρονικό διάστημα θα γίνει γνωστό σε πόσες δημοπρατήσεις θα σπάσει το έργο αλλά και ποιοι θα είναι οι νέοι συμφέροντες όροι για το Δημόσιο και τους χρήστες.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Ο Υπουργός ΟΙΚΥΝΑΤ Γιώργος Σταθάκης σε συνάντηση που είχε με το βουλευτή Μεσσηνίας και Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ διαβεβαίωσε τον κ. Πετράκο, ότι το τμήμα Πάτρα – Πύργος θα επαναδημοπρατηθεί σε 3 μήνες, σε 2 τμήματα με πιο συμφέροντες όρους για το Δημόσιο και τους χρήστες.
Στη Βουλή για το ίδιο θέμα ο κος Σταθάκης απαντώτας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή ΑΝΕΛ Αχαϊας Νίκου Νικολόπουλου (από τις αρχές Μαρτίου), είπε πως εξετάζεται η κατάτμηση του έργου "προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα να συμετέχουν και εργοληπτικές εταιρείες μικρότερης τάξης (6ης) και τελικά η ανάθεση τους να γίνει σε περισσότερους αναδόχους.
Στην ίδια απάντηση ξεκαθαρίστηκε πως η περίφημη νότια χάραξη δεν αλλάζει, καθώς αναφέρει πως "σε κάθε περίπτωση η χάραξη του αυτοκινητόδρομου είναι αυτή που έχει αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά".
Για το θέμα του Πάτρα-Πύργος είχαμε ακόμα μία ερώτηση του κου Νικολόπουλου από τις 19 Μαρτίου. Ο Υπουργός απαντώντας έβαλε τέλος σε ενδεχόμενες αλλαγές στη Νότια Χάραξη αφού είπε πως θα αυξήσει το κόστος του έργου κατά περίπου 100εκ. ευρώ και ταυτόχρονα θα δημιουργήσει νέες σημαντικές καθυστερήσεις στην κατασκευή του δρόμου.
Και τούτο γιατί θα χρειαστεί να γίνουν νέες περιβαλλοντικές μελέτες και απαλλοτριώσεις. Τέλος δεσμεύτηκε ότι το έργο θα επαναπροκηρυχθεί το έργο όταν ενταχθεί στο ΣΕΣ 2014-2020.
Σε κάθε περίπτωση το επόμενο χρονικό διάστημα θα γίνει γνωστό σε πόσες δημοπρατήσεις θα σπάσει το έργο αλλά και ποιοι θα είναι οι νέοι συμφέροντες όροι για το Δημόσιο και τους χρήστες.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com