Πριν από περίπου δύο δεκαετίες ο Φράνκο Σμπάρο, διάσημος Ελβετός
σχεδιαστής σπορ αυτοκινήτων, έκανε ένα βήμα προς την επανεφεύρεση του
τροχού. Κατασκεύασε έναν χωρίς «ομφαλό», που θα είχε ως αποτέλεσμα-θεωρητικά- καλύτερες επιδόσεις στην πρόσφυση και το φρενάρισμα, μεταξύ
άλλων. Η ιδέα του βρήκε μιμητές, αλλά στα ποδήλατα. Και ένας Ιταλός
κατασκεύασε τα πρώτα με «κενές» ρόδες, που διπλώνουν σε μέγεθος
ομπρέλας.
Πρόκειται για τον Τζιανλούκα Σάντα, ο οποίος εφάρμοσε τη συγκεκριμένη ιδέα για λόγους πρακτικούς, καθώς ήθελε να φτιάξει το απόλυτο ποδήλατο για την πόλη. Έτσι, αφαιρώντας τους τροχούς η δημιουργία του διπλώνει- με ελάχιστες κινήσεις- σε μέγεθος ομπρέλας. Όσο για τις ρόδες, με την ευκολία ότι δεν έχουν ακτίνες και «ομφαλό», εύκολα μπαίνουν σε μία ελαστική τσάντα, διαμορφώνοντας μάλιστα έναν «σκελετό» για να μπουν εκεί βιβλία ή ακόμη και laptop.
Όπως εξήγησε ο σχεδιαστής στην Washington Post, έως τώρα τα περισσότερα «σπαστά» ποδήλατα ήταν αναγκαστικά αρκετά μικρά, κάνοντας συμβιβασμούς σε ότι αφορούσε την άνεση του αναβάτη, προκειμένου να μεταφέρονται πιο εύκολα όταν είναι διπλωμένα. «Ήθελα να δημιουργήσω κάτι που θα διέθετε και τα δύο, λειτουργικότητα, αλλά και δυνατότητα εύκολης μεταφοράς». Προς το παρόν ο Σάντα αναζητά επενδυτές, προκειμένου να βγάλει τη δημιουργία του στην αγορά, με εκτιμώμενη τιμή τα 1.500 ευρώ.
Πρόκειται για τον Τζιανλούκα Σάντα, ο οποίος εφάρμοσε τη συγκεκριμένη ιδέα για λόγους πρακτικούς, καθώς ήθελε να φτιάξει το απόλυτο ποδήλατο για την πόλη. Έτσι, αφαιρώντας τους τροχούς η δημιουργία του διπλώνει- με ελάχιστες κινήσεις- σε μέγεθος ομπρέλας. Όσο για τις ρόδες, με την ευκολία ότι δεν έχουν ακτίνες και «ομφαλό», εύκολα μπαίνουν σε μία ελαστική τσάντα, διαμορφώνοντας μάλιστα έναν «σκελετό» για να μπουν εκεί βιβλία ή ακόμη και laptop.
Όπως εξήγησε ο σχεδιαστής στην Washington Post, έως τώρα τα περισσότερα «σπαστά» ποδήλατα ήταν αναγκαστικά αρκετά μικρά, κάνοντας συμβιβασμούς σε ότι αφορούσε την άνεση του αναβάτη, προκειμένου να μεταφέρονται πιο εύκολα όταν είναι διπλωμένα. «Ήθελα να δημιουργήσω κάτι που θα διέθετε και τα δύο, λειτουργικότητα, αλλά και δυνατότητα εύκολης μεταφοράς». Προς το παρόν ο Σάντα αναζητά επενδυτές, προκειμένου να βγάλει τη δημιουργία του στην αγορά, με εκτιμώμενη τιμή τα 1.500 ευρώ.
Πηγή: http://www.iefimerida.gr